آنسهآنسه، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

هدیه الهی (آنسه)

جشن تولد دوسالگی

1392/9/29 10:30
نویسنده : مامان و بابا
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

آنسه خانم امروز پنجشنبه 28 آذر نود و دو و شما سرماخوردی و حالت زیاد خوب نیست البته از دیروز خیلی بهتری و مشغول درمان با استامینوفن و شربت سوسپانسیون و... هستی دیروز قم بودیم که شما چون تب داشتی بردیمت دکتر حرم و این داروهارو بت داد راستی دیروز ضریح رو زیارت کردی و بوسیدیش.

هفته پیش تولد دوسالگی شما بود که مارفتیم همدان و تولد نسبتا باشکوهی برات گرفتیمچشمکحدود سی و سه نفر مهمون داشتیم و شام به ملت مرغ دادیم به همراه سالاد کرفس و سالاد معمولی کاهو و سوپ و... کیک تولدت هم بره ناقلا بود کلی ام برات کادو آورد که جهت اطلاع کادوهات به به این شرح بود.خرگوشی که رقص کمر داره،عروسک نارنجی،هلکوپتر کنترلی،قوری و فنجان اسباب بازی،عروسک سیاه،کالسکه سیندرلا،گیتار،سکه پارسیان،قورباغه،شلواروبلوز،الاغ و... گفتم که خرابشون کردی بدونی یه وقت اینا وجود خارجی داشتن.تولدت رو شبه شنبه 23 آذر گرفتیم که آنچنان برفی اومد که همه به سختی اومدن و ماشینا تو برف گیر میکردن خلاصه به دلیل شرایط خاص برف و تعطیلی فرداش به دلیل بارش برف و سرما تولد دوسالگیت خاطره خوبی شد مخصوصا برای مدرسه ای ها و دانشگاهی ها.الان که دارم اینو مینویسم استامینوفن اثر کرده و داری شلوغ میکنی بنابراین باید سریع لپ تاپو جمع کنم تا همه چیزو بهم نزدی!!دلیل کمتر نوشتنمونم اینه که خیلی شلوغ میکنی و نمیذاری بنویسیم!!

ماچقلببوس مخصوص به لپ آنسه خانم گل سرماخورده دوساله که الان صورتشو چسبونده به صورت من و داره چهار چشمی به صفحه نگاه میکنه که من با لپ تاپ چی میکنم وچی مینویسم!!!قلبماچ

پسندها (1)

نظرات (0)