آنسهآنسه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

هدیه الهی (آنسه)

عید مبعث.سالگرد ازدواجمون و هدیه الهی

1390/4/9 19:08
نویسنده : مامان و بابا
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز عید مبعث سال ٩٠ شمسی و براساس تقویم قمری سالگرد ازدواجه من و مامانه اما امسال با هرسال فرق داره آخه این عید مبعث خدا برامون یه عیدی فرستاده که تویی و تو راهی و انشاالله تا چند ماهه دیگه به دنیا میآیی.(الان ١٧ هفتته)

از این به بعدهرکدوممون وقت کنیم خاطرات این روزها که منتظر به دنیا اومدن این هدیه الهی هستیم وچیزایی که به ذهنمون میرسه رو اینجا مینویسیم تا انشاالله وقتی بزرگ شدی همش رو بخونی و دوست داشتی ادامه بدی.

راستی هنوز مشخص نیست دختری یا پسر هرچند دکتر با شک گفته دختری اما ما از خدا یه چیز میخوایم که این هدیه الهی انشاالله صحیح و سالم و صالح باشه(دختر باشی یاپسر برای ما عزیزی)

امروز تعطیله و من خونم و البته تهرانیم(انشاالله بزرگ که شدی خودت میفهمی این تهران بودن و نبودنمون داستانیه برا خودشچشمک)مامان یه کم سرما خورده البته زیاد شدید نیست.

راستی یادم رفت:عید و تو همه خوانندگان این مطلب مبارکتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nastaran
12 تیر 90 9:46
سلام ايشاله همه چي به خوبي و خوشي طي بشه ... و يه كوچولو سالم بياد و حسابي آرامشتون رو بهم بزنه !!!
نبات کوچولو
31 شهریور 90 21:45
بعضی از مردم به اشتباه فکر می کنند که کلاغ ها سیصد سال عمر می کنند یا خارپشت ها خارهایشان را پرتاب می کنند . در این جا ما به بعضی از این داستان های غیر واقعی و علت غیر واقعی بودن آن ها می پردازیم . منبع : ماهنامه نبات کوچولو - شماره 3 (گروه سنی 8 تا 12 سال)