آنسهآنسه، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

هدیه الهی (آنسه)

اولین سال نو آنسه کوچولو

1391/1/17 0:02
نویسنده : مامان و بابا
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم کوچولو امروز شانزدهم فروردین سال ٩١ شمسیه و شما حدود ٣ ماه و ٢٣ روز داری در این مدت که ننوشتیم شما اومدی تهران و بعد از یک ماه دوباره برای تعطیلات عید رفتیم همدان.

سال تحویل امسال حدود ساعت هشت و چهل پنج دقیقه صبح بود اما این سال تحویل و این سفره هفت سین برای ما چیز دیگری بود و با وجود اینکه مثل همیشه جای خیلی ها خالی بود اما شما عزیزم به جمع ما پیوسته بودی و اولین سال تحویل زندگیت رو تجربه کردی.آنسه بابا سال تحویل لحظه خاصیه، چرا نمیدونم!؟ لحظه ای که تلوزیون میگه آغاز سال هزار سیصد و... به آدم یه حال خاصی دست میده و انگار برای لحظه ای خیلی خیلی کوتاه سالهای پشت سر گذاشته رو مثل یک فیلم میبینه و یاد همه روزهای تلخ و شیرین گذشته و عزیزانی که بودن و الان فقط خاطره هاشون هست میافته و بیاختیار  بغضی در گلو و حلقه اشکی در چشم رو احساس میکنه!!سال تحویل رو با دعای زیبای یا مقلب القلوب و نگاه و خواندن آیه ای از قرآن و دیده بوسی و گرفتن عیدی لای قرآن و دید و بازدیدآغاز میکنیم.

انشاالله امسال که اولین سال کامل زندگی شماست برای شما عزیزه بابا و همه مردم روی کره زمین سالی خوب باشه و سالهای سال همه خانواده ها در کنار هم و سر سفره هفت سین دعای یا مقلب القلوب را در حالی زمزمه کنن که از سالی که گذشته راضی و امید به سالی بهتر داشته باشن.

راستی من الان  تهرانم و به امید خدا جمعه برای دوتا از پروژه های شرکت میرم اصفهان و شما و مامان همدانید تا انشاالله بیست و سوم فروردین واکسن چهار ماهگی رو بزنی وبا هم بیایم تهران.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)