آنسهآنسه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

هدیه الهی (آنسه)

بازگشت از سفر یزد

1390/7/19 20:29
نویسنده : مامان و بابا
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آنسه بابا

امروزسه شنبه نوزدهم مهرماه سال نوده و به امید خدا شما هدیه الهی انشاالله بسلامتی حدود دوماه دیگه وارد این دنیای ما میشی.من حدود ٤ روزی برای کار یزد بودم و امروز صبح اومدم تهران مامان و البته شماخانمی از پنجشنبه گذشته موندید همدان و امشب من اینجا تنهام و شما همدانید البته عمو امیر تو راهه و انشاالله تا چندساعته دیگه میرسه بنابراین نگران بابا نباش تها نمیمونه چشمک

مامان همدان میره برای شما خرید حالا چی خریده من نمیدونم

عزیزم از یزدیه  تا قطاب و لوز نارگیل آوردم انشاالله این قطاب و لوز طلبت تا برات بخرم هرچند الانم به نوعی ازش میخوری(نوش جان)خوشمزه

راستی بابا امشب میخواد آشپزی کنه و میخوام چلومرغ درست کنم درحد تیم ملی راستی گفتم تیم ملی امشب تیم ملی ایران با بحرین مسابقه داره که مقدماتی جام جهانیه.

خوب دیگه برای امشب کافیه

خدایارونگهدارت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گنجینه فردا
19 مهر 90 21:53
سلام. وبلاگ دخترتون بسیار زیباست. خوشحال می شیم نوگلتون عضو کانون کودکان خلاق گنجینه فردا باشه. http://ganjinefarda.blogfa.com با تشکر